Veilig betalen

Bij SHUZ.nl kun je betrouwbaar betalen via de beveiligde internetverbinding in de winkelwagen en de systemen van iDEAL en Creditcard. Daarnaast heb je als klant alle rechten die zijn opgenomen in de Algemene Voorwaarden en heb je een retour-/zichttermijn van 100 dagen (ingaande op de dag na ontvangst en enkel geldig voor online bestellingen). Ook heb je bij ons de zekerheid en ervaring van een organisatie bestaande uit 20 winkels.

Informatie over de betaalmethodes

iDEAL | Creditcard | Klarna | PayPal | Bancontact

iDEAL

Met iDEAL betaal je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen. iDEAL is het systeem dat direct koppeld is aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoe jij je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Bekijk in de checkout of jouw bank iDEAL ondersteund, dan kan je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je gewend bent.

Creditcards

Veilig betalen doe je ook met je creditcard. Op SHUZ.nl betaal je met Mastercard, Visa, American Express en Maestro (België). Betalen is gemakkelijk met jouw creditcard nummer, de vervaldatum en de CVC code van je kaart. Afhankelijk van je creditcard kan een extra code gevraagd worden. Bij Mastercard is dit MasterCard® SecureCode™ en bij Visa Verified by Visa.

Klarna

Eenvoudig en veilig online winkelen. Bij Klarna hoef je je niet te registreren en geen wachtwoord in te vullen. Je hoeft pas voor de producten te betalen nadat je deze hebt ontvangen. Achteraf betalen is eenvoudig, praktisch en zonder risico. Je betaalt het gehele bedrag binnen 14 dagen.

PayPal

Met PayPal betaal je veilig door in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord van PayPal. Dit gaat via een beveiligde verbinding. Je hoeft geen bankgegevens met ons te delen. Betalen via PayPal kan vanuit elk land. 

Het kan voorkomen, wanneer je voor de eerste keer met PayPal betaalt, of een negatief saldo op je account hebt, dat er een uitgestelde bankbetaling plaatsvindt. Dat houdt in dat er eerst geld van je bankrekening naar PayPal wordt overgeboekt en daarna naar ons. Dit proces kan 6-10 dagen duren. Wij kunnen jouw bestelling pas verwerken als dit proces is voltooid. Dat kan betekenen dat het door jou bestelde product mogelijk in die tijd niet meer voor je beschikbaar is. Voor een goed verloop is het daarom aan te raden te zorgen dat jouw PayPal saldo positief is of dat je al eerdere betalingen hebt verricht met PayPal, zodat wij de betaling direct binnenkrijgen en direct jouw bestelling kunnen verwerken. 

Krijg je een melding van een uitgestelde bankbetaling van PayPal, kijk dan op deze pagina voor meer informatie.

Bancontact

Vanuit België kun je betalen met behulp van Bancontact. Bestel je via jouw mobiele telefoon, dan is betalen eenvoudig met de app. Tot een bedrag van 250 euro heb je geen kaartlezer nodig. Je krijgt vanzelf een knop te zien met 'Open de Bancontact-app'. Bestel je via desktop, houd dan jouw kaart bij de hand om de gegevens in te vullen en bevestig met jouw kaartlezer.

Betalingsstoring

Helaas komt het soms voor dat een betaalmethode niet werkt. In de meeste gevallen ligt dit aan de kant van de bank en heeft iedereen hier last van. Wanneer je onze klantenservice belt zal een van onze medewerkers je bij een betalingsstoring meteen proberen verder te helpen. Wij vragen je om een betalingsstoring dan ook altijd per telefoon of e-mail te melden aan ons. Zo kunnen wij je vaak nog op hetzelfde moment helpen bij het afronden van jouw bestelling.