Veel gestelde vragen

 

 

 

 

Hoe stuur ik een artikel retour

Je stuurt (een deel) van je bestelling gemakkelijk terug met het antwoordnummer in de doos. Dit is een sticker die je gemakkelijk weer op de doos plakt. Retour is dan ook altijd gratis. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.

Terug naar de vragen

Terugbetaling

Zodra je pakket bij ons binnen is staat het geld binnen enkele werkdagen weer op jouw rekening. Wij betalen altijd terug op dezelfde manier als jij betaald hebt. Dus heb je bijvoorbeeld via PayPal betaald krijg je daar het geld op terug. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.

Terug naar de vragen

Kan ik een artikel ruilen?

Bestelde producten kunnen niet omgeruild worden. Wil je een maatje groter of kleiner? Bestel die dan opnieuw op de website. Wij doen er uiteraard alles aan jouw retour zo snel mogelijk te verwerken zodat het geld zo snel mogelijk weer op je rekening staat.

Terug naar de vragen

Ik heb een klacht

Super vervelend dat je een klacht hebt over een van onze producten. We doen er uiteraard alles aan om dit op te lossen. Op onze klachtenpagina lees je alles over hoe wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen doen.

Terug naar de vragen

Ik wil een deel van mijn bestelling terugsturen

Je stuurt een deel van je bestelling gemakkelijk terug met het antwoordnummer in de doos. Dit is een sticker die je gemakkelijk weer op de doos plakt. Retour is dan ook altijd gratis. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.

Terug naar de vragen

Garantie

Wij proberen voor jouw vraag of klacht altijd een oplossing te vinden. Heb je een vraag over garantie of een klacht? Ga dan naar onze klachtenpagina.

Terug naar de vragen

Wat is de levertijd

Jouw bestelling is binnen 1 tot 3 werkdagen bij jou. Bestel je een webonly product dan duurt dit iets langer, ga dan uit van 3 tot 5 werkdagen. Op onze pagina over verzending lees je alles over hoe wij jouw bestelling versturen.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren

Wil je jouw bestelling annuleren? Vaak is dat geen probleem. Neem even contact met ons op via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, dan proberen wij je bestelling nog tegen te houden. Is de bestelling bij ons al de deur uit dan kun je deze weer gratis naar ons terugsturen of eventueel weigeren bij de pakketbezorger.

Terug naar de vragen

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Vaak komt dit omdat je per ongeluk bij het bestellen een foutje hebt gemaakt bij het invullen van jouw e-mailadres. Je bestelling is dan wel goed door gekomen maar ontvang je logischerwijs geen mail. Neem even contact met ons op via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, of je bestelling goed is binnen gekomen.

Terug naar de vragen

Product of maat niet beschikbaar

Heb je een mooie schoen gezien maar is je maat uitverkocht? Van een groot aantal modellen ontvangen wij extra leveringen, je maat kan dus weer op voorraad komen. Laat je gegevens achter op de pagina van het product, zodra deze dan weer op voorraad is ontvang je automatisch een mail van ons.

Terug naar de vragen

Artikelen reserveren

Heb je een product gezien en wil je hem in de winkel even bekijken? Geen probleem, laat het ons weten en we doen ons best om jouw schoenen apart te zetten.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen

Bij iedere bestelling ontvang je een e-mail met een track & trace code. Als je op het linkje klinkt in de e-mail kun je je bestelling volgen.

Terug naar de vragen

Bepalen waar de bestelling wordt bezorgd

Op dit moment kun je alleen kiezen voor afleveren op een huisadres of in een van onze winkels. Ben je niet thuis bij de eerste afleverpoging, dan kun je daarna in de PostNL app aangeven je pakket ergens anders te laten afleveren. Bijvoorbeeld bij een postkantoor om de hoek.

Terug naar de vragen

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Uiteraard leveren wij ook in het buitenland. Naar België en Duitsland is dit zelfs gratis. Alle andere landen waar wij naar leveren vind je terug bij het afrekenen. Staat het gewenste land er niet bij, laat het ons dan even weten via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, dan kijken wij of wij dit land voor jou kunnen toevoegen.

Terug naar de vragen

Heb je een beschadigd pakket ontvangen?

Dat is erg vervelend! Is de schoenendoos nog wel helemaal intact? Dan hopen wij op jouw begrip en zijn we trots dat onze SHUZ doos de schoenen goed heeft beschermd. Is de schoenendoos ook stuk laat het ons dan even weten via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl.

Terug naar de vragen

Betaalwijzen bij SHUZ

Bij SHUZ betaal je met alle bekende en veilige betaalmethodes. Zoals iDEAL, creditcards, PayPal, Bancontact in België en achteraf met Klarna. Lees hier alles over onze betaalmethodes.

Terug naar de vragen

Betalen op rekening of achteraf betalen

Betaal je het product liever als je het hebt ontvangen en echt houdt? Geen probleem, kies dan voor de betaaloptie Klarna. Je ontvangt de factuur zodra jouw bestelling wordt verstuurd. Is hij helemaal naar wens dan betaal je het openstaande bedrag. Gaat je bestelling toch weer terug, dan betaal je helemaal niks en vervalt de rekening.

Terug naar de vragen

Inloggen in je account

Alle informatie over jouw bestellingen en jouw voorkeuren vind je terug bij jouw account. Klik hier om direct in te loggen op jouw account.

Terug naar de vragen

Wachtwoord wijzigen

Je wachtwoord pas je gemakkelijk aan. Log in op je account. Op de eerste pagina: Overzicht, zie je direct de link Wachtwoord wijzigen.

Terug naar de vragen

Adres wijzigen

Jouw voorkeurs adres pas je gemakkelijk aan. Log in op jouw account en ga naar Adresboek. Hier kun je gemakkelijk jouw factuur- en verzendadres aanpassen.

Terug naar de vragen

Op een alternatief adres bestellen

Je pakketje op kantoor of direct bij iemand anders laten afleveren? Geen enkel probleem, wanneer je een betaalmethode kiest kun je aangeven dat het factuur- en verzendadres niet gelijk zijn.

Terug naar de vragen

Contact

Kom je er toch niet uit? Geen enkel probleem. We helpen je graag!

Telefoon: 0251 76 72 71
Email: webshop@shuz.nl

Terug naar de vragen