Veel gestelde vragen

 

 

 

 

Hoe stuur ik een artikel retour?

Je stuurt (een deel) van je bestelling gemakkelijk terug met een antwoordnummer. Je vindt dit antwoordnummer in de verzenddoos van jouw bestelling. Dit is een sticker die je zelf eenouvdig op de SHUZ verzenddoos plakt (let op; niet op de schoenendoos). Je kunt dezelfde verzenddoos gebruiken voor jouw retour. Retour via een antwoord nummer is altijd gratis. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.

Terug naar de vragen

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra je retour verwerkt is staat het geld binnen enkele werkdagen weer op jouw rekening. Wij betalen altijd terug op dezelfde manier als jij betaald hebt. Heb je bijvoorbeeld via PayPal betaald? Dan krijg je daar het geld op terug. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.

Terug naar de vragen

Kan ik een artikel ruilen?

Bestelde producten kunnen niet omgeruild worden. Wil je een maatje groter of kleiner? Bestel die dan opnieuw op de website. Je kunt het andere product gratis retourneren met het antwoordnummer. Wij doen er alles aan om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken.

Terug naar de vragen

Waar meld ik een klacht?

Super vervelend dat je een klacht hebt over een van onze producten. Op onze klachtenpagina lees je alles over hoe wij dit zo snel mogelijk voor proberen op te lossen.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik een deel van mijn bestelling terugsturen?

Je stuurt (een deel) van je bestelling gemakkelijk terug met een antwoordnummer. Je vindt dit antwoordnummer in de verzenddoos van jouw bestelling. Dit is een sticker die je zelf eenouvdig op de SHUZ verzenddoos plakt (let op; niet op de schoenendoos). Je kunt dezelfde verzenddoos gebruiken voor jouw retour. Retour via een antwoord nummer is altijd gratis. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.

Terug naar de vragen

Zit er garantie op mijn bestelling?

Natuurlijk komen al onze producten met garantie. Heb je een vraag over de garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Terug naar de vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Vandaag besteld, de volgende werkdag verzonden. Dit geld zowel voor thuisbezorgen met PostNL als ophalen bij een PostNL punt. Kies je voor de optie ‘Pick up at store’? Dan kun je uitgaan van maximaal 5 dagen tot je de bestelling op kunt halen in een SHUZ winkel. Op onze pagina over verzending lees je alles over hoe wij jouw bestelling versturen.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling annuleren? Vaak is dat geen probleem. Neem even contact met ons op via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, dan proberen wij je bestelling nog tegen te houden. Is de bestelling bij ons al de deur uit? Dan kun je deze gratis naar ons terugsturen of eventueel weigeren bij de pakketbezorger.

Terug naar de vragen

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Vaak komt dit omdat je per ongeluk bij het bestellen een foutje hebt gemaakt bij het invullen van jouw e-mailadres. Je bestelling is dan wel goed door gekomen, maar je ontvangt dan geen mail. Neem even contact met ons op via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl. Dan checken wij of jouw bestelling goed is binnen gekomen.

Terug naar de vragen

Wat als een product of maat niet beschikbaar is?

Heb je een mooie schoen gezien maar is je maat uitverkocht? Van een groot aantal modellen ontvangen wij extra leveringen, je maat kan dus weer op voorraad komen. Helaas is het momenteel niet mogelijk om je hier automatisch van op de hoogte te houden.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik een artikel reserveren?

Heb je een product gezien en wil je hem in de winkel even bekijken? Geen probleem, je kunt rechtstreeks contact opnemen met jouw favoriete SHUZ winkel. Ook kun je contact opnemen met onze klantenservice. We doen ons best om jouw schoenen apart te zetten.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Bij iedere bestelling ontvang je een e-mail met een track & trace code. Als je op het linkje klinkt in de e-mail kun je jouw bestelling volgen. Let op; Heb je gekozen om je pakketje op te halen bij een PostNl punt? Voer dan bij de track & trace de postcode van je factuur adres in.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik bepalen waar de bestelling wordt bezorgd?

Dit kun je aangeven tijdens het bestellen. Op dit moment kun je kiezen voor afleveren op een huisadres, afhalen bij een PostNL punt of afhalen in een van onze winkels. Ben je niet thuis bij de eerste afleverpoging? Dan kun je daarna in de PostNL app aangeven je pakket ergens anders te laten afleveren. Bijvoorbeeld bij een PostNL punt om de hoek.

Terug naar de vragen

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Uiteraard leveren wij ook in het buitenland. Naar België en Duitsland is dit zelfs gratis. Alle andere landen waar wij naar leveren vind je terug bij het afrekenen. Staat het gewenste land er niet bij? Laat het ons dan even weten via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl. Wellicht kunnen wij dit land voor jou toevoegen.

Terug naar de vragen

Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakket heb ontvangen?

Dat is erg vervelend! Is de schoenendoos nog wel helemaal intact? Dan hopen wij op jouw begrip en zijn we trots dat onze SHUZ doos de schoenen goed heeft beschermd. Is de schoenendoos ook stuk? Laat het ons dan even weten via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl. Dat kijken we samen naar een oplossing.

Terug naar de vragen

Wat zijn de betaalwijzen bij SHUZ?

Bij SHUZ betaal je met alle bekende en veilige betaalmethodes. Zoals iDEAL, creditcards, PayPal, Bancontact in België en achteraf met Klarna. Lees hier alles over onze betaalmethodes.

Terug naar de vragen

Hoe werkt betalen op rekening of achteraf betalen met Klarna?

Betaal je het product liever als je het hebt ontvangen en echt houdt? Geen probleem, kies dan voor de betaaloptie Klarna. Je ontvangt de factuur zodra jouw bestelling wordt verstuurd. Is hij helemaal naar wens? Dan betaal je het openstaande bedrag. Gaat je bestelling toch weer terug, dan betaal je helemaal niks en vervalt de rekening.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik inloggen op mijn SHUZ-account?

Alle informatie over jouw bestellingen en jouw voorkeuren vind je terug bij jouw account. Klik hier om direct in te loggen op jouw account.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je wachtwoord pas je gemakkelijk aan. Log in op je account. Op de eerste pagina: Overzicht, zie je direct de link Wachtwoord wijzigen.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Jouw voorkeurs adres pas je gemakkelijk aan. Log in op jouw account en ga naar Adresboek. Hier kun je gemakkelijk jouw factuur- en verzendadres aanpassen.

Terug naar de vragen

Hoe kan ik een alternatief adres instellen?

Je pakketje op kantoor of direct bij iemand anders laten afleveren? Geen enkel probleem, wanneer je een betaalmethode kiest kun je aangeven dat het factuur- en verzendadres niet gelijk zijn.

Terug naar de vragen

Contact

Kom je er toch niet uit? Geen enkel probleem. We helpen je graag!

Telefoon: 0251 76 72 71
Email: webshop@shuz.nl

Terug naar de vragen