Veel gestelde vragen
Hoe stuur ik een artikel retour
Je stuurt (een deel) van je bestelling gemakkelijk terug met het antwoordnummer in de doos. Dit is een sticker die je gemakkelijk weer op de doos plakt. Retour is dan ook altijd gratis. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.
Terugbetaling
Zodra je pakket bij ons binnen is staat het geld binnen enkele werkdagen weer op jouw rekening. Wij betalen altijd terug op dezelfde manier als jij betaald hebt. Dus heb je bijvoorbeeld via PayPal betaald krijg je daar het geld op terug. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.
Kan ik een artikel ruilen?
Bestelde producten kunnen niet omgeruild worden. Wil je een maatje groter of kleiner? Bestel die dan opnieuw op de website. Wij doen er uiteraard alles aan jouw retour zo snel mogelijk te verwerken zodat het geld zo snel mogelijk weer op je rekening staat.
Ik heb een klacht
Super vervelend dat je een klacht hebt over een van onze producten. We doen er uiteraard alles aan om dit op te lossen. Op onze klachtenpagina lees je alles over hoe wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen doen.
Ik wil een deel van mijn bestelling terugsturen
Je stuurt een deel van je bestelling gemakkelijk terug met het antwoordnummer in de doos. Dit is een sticker die je gemakkelijk weer op de doos plakt. Retour is dan ook altijd gratis. Bekijk alle informatie op onze pagina over retourneren.
Garantie
Wij proberen voor jouw vraag of klacht altijd een oplossing te vinden. Heb je een vraag over garantie of een klacht? Ga dan naar onze klachtenpagina.
Wat is de levertijd
Jouw bestelling is binnen 1 tot 3 werkdagen bij jou. Bestel je een webonly product dan duurt dit iets langer, ga dan uit van 3 tot 5 werkdagen. Op onze pagina over verzending lees je alles over hoe wij jouw bestelling versturen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren
Wil je jouw bestelling annuleren? Vaak is dat geen probleem. Neem even contact met ons op via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, dan proberen wij je bestelling nog tegen te houden. Is de bestelling bij ons al de deur uit dan kun je deze weer gratis naar ons terugsturen of eventueel weigeren bij de pakketbezorger.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen
Vaak komt dit omdat je per ongeluk bij het bestellen een foutje hebt gemaakt bij het invullen van jouw e-mailadres. Je bestelling is dan wel goed door gekomen maar ontvang je logischerwijs geen mail. Neem even contact met ons op via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, of je bestelling goed is binnen gekomen.
Product of maat niet beschikbaar
Heb je een mooie schoen gezien maar is je maat uitverkocht? Van een groot aantal modellen ontvangen wij extra leveringen, je maat kan dus weer op voorraad komen. Laat je gegevens achter op de pagina van het product, zodra deze dan weer op voorraad is ontvang je automatisch een mail van ons.
Artikelen reserveren
Heb je een product gezien en wil je hem in de winkel even bekijken? Geen probleem, laat het ons weten en we doen ons best om jouw schoenen apart te zetten.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen
Bij iedere bestelling ontvang je een e-mail met een track & trace code. Als je op het linkje klinkt in de e-mail kun je je bestelling volgen.
Bepalen waar de bestelling wordt bezorgd
Op dit moment kun je alleen kiezen voor afleveren op een huisadres of in een van onze winkels. Ben je niet thuis bij de eerste afleverpoging, dan kun je daarna in de PostNL app aangeven je pakket ergens anders te laten afleveren. Bijvoorbeeld bij een postkantoor om de hoek.
Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?
Uiteraard leveren wij ook in het buitenland. Naar België en Duitsland is dit zelfs gratis. Alle andere landen waar wij naar leveren vind je terug bij het afrekenen. Staat het gewenste land er niet bij, laat het ons dan even weten via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl, dan kijken wij of wij dit land voor jou kunnen toevoegen.
Heb je een beschadigd pakket ontvangen?
Dat is erg vervelend! Is de schoenendoos nog wel helemaal intact? Dan hopen wij op jouw begrip en zijn we trots dat onze SHUZ doos de schoenen goed heeft beschermd. Is de schoenendoos ook stuk laat het ons dan even weten via 0251-76 72 71 of webshop@shuz.nl.
Betaalwijzen bij SHUZ
Bij SHUZ betaal je met alle bekende en veilige betaalmethodes. Zoals iDEAL, creditcards, PayPal, Bancontact in België en achteraf met Klarna. Lees hier alles over onze betaalmethodes.
Betalen op rekening of achteraf betalen
Betaal je het product liever als je het hebt ontvangen en echt houdt? Geen probleem, kies dan voor de betaaloptie Klarna. Je ontvangt de factuur zodra jouw bestelling wordt verstuurd. Is hij helemaal naar wens dan betaal je het openstaande bedrag. Gaat je bestelling toch weer terug, dan betaal je helemaal niks en vervalt de rekening.
Inloggen in je account
Alle informatie over jouw bestellingen en jouw voorkeuren vind je terug bij jouw account. Klik hier om direct in te loggen op jouw account.
Wachtwoord wijzigen
Je wachtwoord pas je gemakkelijk aan. Log in op je account. Op de eerste pagina: Overzicht, zie je direct de link Wachtwoord wijzigen.
Adres wijzigen
Jouw voorkeurs adres pas je gemakkelijk aan. Log in op jouw account en ga naar Adresboek. Hier kun je gemakkelijk jouw factuur- en verzendadres aanpassen.
Op een alternatief adres bestellen
Je pakketje op kantoor of direct bij iemand anders laten afleveren? Geen enkel probleem, wanneer je een betaalmethode kiest kun je aangeven dat het factuur- en verzendadres niet gelijk zijn.
Contact
Kom je er toch niet uit? Geen enkel probleem. We helpen je graag!
Telefoon: | 0251 76 72 71 |
Email: | webshop@shuz.nl |