Veelgestelde vragen

Service

Merken

Retour

  • 1. Is retour sturen gratis?

    Ja, u kunt uw bestelling vanuit Nederland & België altijd gratis terugsturen. Let op dat het versturen wel op eigen risico is, bewaar daarom altijd goed het ontvangstbewijs dat u ontvangt bij afgifte bij de post.

    Retourneren buiten Nederland & België is op eigen kosten en eigen risico.

  • 2. Hoe stuur ik iets retour?

    Bij uw bestelling ontvangt u een retourformulier met sticker waarop het antwoordnummer staat. Wanneer u deze over uw eigen adres heen plakt kunt u de doos gratis afgeven bij een postkantoor naar keuze.  Klik hier voor een overzicht van postkantoren bij u in de buurt.

    Geeft u op het retourformulier aan welke producten u wilt terugsturen en voor welke u eventueel een andere maat zou willen ontvangen.

    Na ontvangst van uw retour sturen wij u zo snel mogelijk de ander maat op, of storten wij het geld terug.

Sale

Bestellen

  • 1. Is verzending gratis?

    De verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland zijn bij een bestelling uit de reguliere collectie altijd gratis. Bestelt u enkel uit de outlet of uit de sale (met korting) dan betaalt u € 4,95. Bestelt u behalve één of meerdere paren met korting ook een paar zonder korting in dezelfde order, dan is de verzending gratis. Verzending naar een ander land is mogelijk, neemt u dan contact met ons om de mogelijkheden door te nemen.

     

  • 2. Waarmee kan ik betalen?
    U kunt betalen middels IDEAL, creditcard (Visa, American Express, Maestro en Mastercard), Paypal en Bankcontact (België).
  • 3. Hoe laat wordt mijn pakketje afgeleverd?

    Het tijdstip van afleveren wordt door de Post bepaald. Zodra wij uw bestelling verwerkt hebben ontvangt u van ons een e-mail met een link van uw track and trace code. Wanneer u de link uit deze mail gebruikt ziet u het tijdvak waarin uw pakketje wordt afgeleverd.

  • 4. Kan een product uitverkocht zijn ondanks dat deze nog wel op voorraad staat op de website?

    Ja dat is mogelijk. Wij onderwerpen de schoenen altijd aan een kwaliteitscontrole voordat deze wordt verstuurd. Het kan hierdoor zo zijn dat de schoen die niet aan de eisen voldoet niet wordt opgestuurd.

    U wordt zodra dit bekend is door ons direct op de hoogte gesteld en ontvang zo snel mogelijk uw geld weer terug.

  • 5. Waarom ontvang ik mijn zending in delen?

    Wij leveren uw bestelling vanuit onze filialen. Het kan zijn dat uw bestelling uit meerdere producten bestaat die niet allemaal in een filiaal aanwezig zijn. Uw zending wordt dan vanuit meerdere filialen verstuurd waardoor het kan zijn dat uw bestelling in delen wordt afgeleverd. Vaak is dit wel dezelfde dag.

  • 6. Wat gebeurt er met mijn pakket wanneer ik op het moment van afleveren niet thuis ben?
    Bent u niet thuis dan laat de bezorger een briefje achter in uw brievenbus. De postbode komt de volgende dag nogmaals langs om het pakketje af te leveren.

    Bent u ook dan niet thuis vindt u wederom een briefje in de bus, hier staat op aangegeven bij welk postkantoor u uw pakketje kunt ophalen.