Ruilen en Retourzendingen

Bent u niet tevreden over het product? Geen probleem, binnen 14 dagen na ontvangst van uw volledige bestelling kunt u het product altijd gratis terug sturen. Stuurt u uw hele bestelling terug, dan ontvangt u ook eventuele verzendkosten terug. Zo bent u er altijd zeker van dat u alleen betaalt wanneer u uw product houdt.

Returns outside the Netherlands

Zo stuurt u uw pakket terug

1 Bij uw bestelling zit een retourformulier. Geef hier aan welke product u wilt terugsturen of ruilen.
2 Een sticker met ons gratis antwoordnummer is ook bijgevoegd. U hoeft zelf dus niks te printen. Plak de sticker op de SHUZ of blanco doos.
3 Geef uw pakketje gratis af bij een PostNL punt. Bewaar het Track & Trace nummer dat u ontvangt goed. Komt uw pakketje onverhoopt niet bij ons aan loopt u geen risico. Als u voor ons het Track & Trace nummer heeft zorgen wij altijd dat u uw geld terug krijgt


Zodra wij uw pakket hebben ontvangen

Retour sturen Zodra uw retour door ons is verwerkt wordt het bedrag van de teruggestuurde artikelen teruggestort via de betaalmethode waarmee u ook heeft betaald. Heeft u met Klarna betaald dan vervalt uw betaalverplichting van de betreffende producten.

Stuurt u uw volledige zending terug dan ontvangt u ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.
Terugbetaling Iedere vrijdag worden de retouren terug betaald. Gemiddeld heeft u na 2 tot 3 dagen uw geld dus weer terug.
Ruilen Een nieuw product wordt binnen 1 tot 3 werkdagen gratis naar u verstuurd. Is de nieuwe maat niet op voorraad dan ontvangt u uiteraard uw geld terug.
De kleine lettertjes Wij accepteren alleen retourzendingen en ruilingen in de originele verpakking, binnen de vastgestelde retourtermijn mits deze niet gedragen en/of beschadigd en/of vuil zijn. Wij behouden ons het recht voor retourneringen en ruilingen die niet aan deze criteria voldoen, te weigeren.


Terugbrengen in een winkel

Afgeven Uiteraard kunt u uw producten terugbrengen in de winkel. Neem altijd even uw factuur mee. Een e-mail hiervan op uw telefoon is uiteraard ook goed.
Terugbetaling U ontvangt in de winkel een ontvangstbewijs. Het bedrag van de teruggestuurde artikelen wordt teruggestort via de betaalmethode waarmee u ook heeft betaald. Heeft u met Klarna betaald dan vervalt uw betaalverplichting van de betreffende producten.

Stuurt u uw volledige zending terug dan ontvangt u ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.
Ruilen Ruilen kan in de winkel ook. Een eventueel verschil ontvangt u direct of betaalt u aan de kassa bij. Let wel op dat niet iedere SHUZ winkel de gehele collectie heeft.
De kleine lettertjes Wij accepteren alleen retourzendingen en ruilingen in de originele verpakking, binnen de vastgestelde retourtermijn mits deze niet gedragen en/of beschadigd en/of vuil zijn. Wij behouden ons het recht voor retourneringen en ruilingen die niet aan deze criteria voldoen, te weigeren.

Ruilen & retourneren tijdens de uitverkoop

Ook tijdens de uitverkoop kunt u uw pakketje gewoon gratis naar ons terug sturen en ontvangt u desgewenst een andere maat of uw geld terug.


Wilt u meer weten of komt u er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice via webshop@shuz.nl of 0251-767271



Uw overeenkomst herroepen

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

International Shipping

  • The shipping to the Netherlands, Belgium and Germany is free.
  • In your order confirmation you can select your country to check shipping costs.
  • If your country is not listed, you can request shipment and check shipping costs via our customer service.
  • Returns outside the Netherlands are at your own risk and expense.
  • Returns should be properly packaged in a box that fits around the shoebox.
  • Do not use the shoebox as shipping package.
  • Keep your track and trace code in case the shipment gets lost.
  • If you didn't get a return confirmation in 3 weeks after the shipment should be received (check your shipment office), please send us an email.